Take off, maar nog geen landing!

Lieve allemaal,

Ik ben in Bangkok aangekomen, na een lange maar heel prettige vlucht. Naast mij zat niemand, dus ik kon lekker wat 'breder' zitten (benen strekken etc.). Slapen deed ik ondanks dat toch nog heel weinig. Ik ben er dan ook wel, maar het is nog wel allemaal wat onwerkelijk.

Hier aangekomen eigenlijk heel soepel een bus gevonden naar d Kao San Road buurt, en daar ingechecked in mijn hostel. Een beetje een gevangenis, maar wel fijn dat ik mijn eigen badkamer heb. Ik heb al wat rondgekeken bij andere hostels, maar ik denk dat ik hier gewoon even blijf zitten. De roodhemden (die demonstranten) zitten helaas binnen gehoorsafstand, dus ik hoop wel dat de sprekers en de muziek zullen ophouden vanavond!!! Verder merk je er weinig van. Met de bus reden we langs een heel kampement van ze, maar dat is echt een eind verderop.

Vandaag lekker gelopen door de buurt, en in het park aan de rivier gelezen en plannen gemakakt voor de komende dagen. Morgen royal palace denk ik.

Sorry voor de typfouten, maar de faciliteiten zijn niet geweldig, en de tijd maar kort... Iedereen heel erg bedankt voor de smsen en mailtjes!!! Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke kus, Julia

Reacties

Reacties

Papamoniquelizzyrobert

Lieve Julia, hoe land duurt het voor een ziel te landen? zo te horen heb je nog energie ondanks de beproevingen van niet slapen. Wellicht een "chip off the old blok"of anders gezegd, genetisch belast. Gisteravond voor je vertrek deed ik bijna geen oog dicht maar vannacht best redelijk bijgeslapen, ondanks veel bezoek van je jongste zus die nog na middernacht nog bezig was. Lief, slaap lekker bij en als je een longboot neemt naar de royal palace dan maar een georganiseerde, ik ging in een goedkope en waar ik afgezet werd? Joost mag het weten. Uiteindelijk een te dure taxi moeten nemen omdat ik gewoon niet kon vinden waar ik was. Reken niet op de topografische inzicht van de thai wil ik maar zeggen.

lieve groet,
papa.monique ( fijn dat je opweg bent, zo blij voor je dat het langverwachte halfjaar van start is. vaak toch makkelijker om in de klei te staan , dan er naar uit te kijken) gek idee dat je ergens op die aardkloot, zover weg rond loopt , in een andere tijd. moet er veel aan denken, hoop dat het went het komend jaar! leuk hoor , nu al een bericht!)

BEP JANSEN

JULIA.

IK HEB JE VERHAAL GELEZEN HET IS HEEL SPANNEND VOOR JOU DAAR IN HET VERRE LAND. SUCCES MET ALLES WAT JE DOET EN IK LEES GRAAG HET VOLGENDE VERHAAL VAN JOU ALLEEN GIJS KAN HEM NOG NIET LEZEN OMDAT ZIJN COMPUTER HET NIET DOET MAAR DAT KOMT WEL WEER. LIEFS VAN BEP EN GIJS JANSEN.

Sanne en Gerrie

Lieve Julia!

Wat fijn om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad! Leuk ook dat je al wat gezien hebt van de stad. Heel veel plezier de komende dagen met het verkennen van Bangkok en succes met acclimatiseren.
We zijn benieuwd naar je volgende belevenissen.

Liefs!

Veer (niet je zus....)

Hallo schat!!
Gaat helemaal goedkomen daar! Hoop dat je ff bijslaapt! Hoe was de familie soap op Schiphol?!
t Ga je goed!! Niet te lang in Bangkok blijven, lekker de natuur op gaan zoeken! Ik volg je..
xxx

Mam

Hoi lieverd,
Goed verhaal! Reken erop dat de thai je vertellen dat alles gesloten is waar je naar toe wilt en dat weer andere dingen, die zij weten en heel ergens anders zijn, wel open zijn. Niet intuinen. Eerst zelf gaan kijken want alles is gewoon open!(meestal). Heel veel plezier en geniet van dit rijke land!

Robert:)

He Jul, zo te lezen heb je het nu al naar je zin! Vandaag moeten liz en ik alweer naar school:'(.
Het gaat beter bij lizzy en mij toen op 3 april.
Nou ik moet gaan op naar school, met bas(we fietsen altijd samen) waaneer kan je skype ik heb d e-mail's al gelezen


Liefs Robert

Jess, Gijs en Lotta!!!

Lieve Juul!

Wat fijn dat je een relaxte vlucht hebt gehad! Het zal wel even wennen zijn...maar oooohhh, je gaat vast heel veel genieten....en dan moeten wij je over 188 dagen komen ophalen..hehe..Lieverd, geniet en leuk om op deze manier een beetje bij te blijven!!!!

Dikke zoenen, Jess (en ook van Gijs en Lotta!!)

Max

Juul het paleis is gewoon open he. Ook al komt er een geheim agent die zegt dat het dicht is (zoals bij ons), het is open! Veel plezier en een kusje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!