Het is begonnen

Lieve allemaal,

Voor mijn gevoel begint het allemaal nu net! Ik voel me een stuk beter dan de afgelopen dagen, het lijkt erop alsof mijn lijf aan de hitte gewend begint te raken. Vandaag ook tegen alles en iedereen aan gaan praten, en eindelijk had ik een paar keer beet!!! Ik ben met een duits stel naar de Royal Palace en Wat Pho (reclining buddha) geweest, nadat ik ze behoedde voor een toeristenval: een toeristenboot en kaartje in plaats van de gewone thaise boot die een fractie kost.

Ook de standaard: 'palace now closed, come back later, but for now go to this Wat' gehad, en keurig omzeild.

Na het sightseeen weer lekker de boot terug genomen en weer gechilled in 'mijn' parkje, daarna een voetmassage genomen van een half uur. Heerlijk!!! Daarna naar mijn guesthouse gegaan, waar ik leuk heb gekletst met eenIers stel die nu in Sydney wonen.

Ik heb ook eindelijk wat foto's gemaakt 'worth seeing', dus die kun je ook op mijn blog vinden!

Dank jullie wel voor alle lieve reacties op mijn blog en de mails en smsjes (ben gewoon bereikbaar op mijn NL nummer), echt heel gezellig!!!

Morgenochtend vertrek ik met de trein van 7 uur naar Kanchanaburi, ik hoop dat het daar wat minder heet is, en iets ontspannender dan deze hectische stad. We'll see!

Dikke kus voor nu,

Julia

Reacties

Reacties

Julia - Aanvulling

Het was trouwens heel mooi, het paleis en de tempel!!! Maar vooral de bootreis er heen is zo heerlijk koel... :)

Italo :-)

Hoi girl!!!

Geniet van de trein!!! Ik denk dat een fleesje water daar je beste vriend zal zijn :-)

Dikke kus,

Italo

Daphne (Fock)

He Juul,

goed te horen dat je bent goed bent aangekomen en je nu al zogoed vermaakt!! gelukkig voel je je weer beter!! Die thaise voetmassages zijn heerlijk he? geniet ervan! Ik ben ook in Kanchanaburi geweest, wij hebben daar (wel nog een stuk rijden vandaanen met een boot) in een floating hotel geslapen. Vond ik heel gaaf, dus mocht je daar tijd voor hebben en t leuk vinden t staat vast in je reisgids (anders moet je t maar laten weten kan ik t misschien ergens terug vinden)
IN Chang mai zijn de jungletochten heel vet, maar die heb je vast al op je 'todo lijstje'
iig geniet ervan, veel plezier en pas goed op jezelf!
liefs Daphne

Paps

hi my love,
you're getting used to the tempo and rythme of the far east by the sound of it. To think that granddad started slave labour at 6 in the morning until 7 oçlock at night in that heat.
Julia, take your time and be with the moment. you have no responsibility to anyone but yourself now (as always) Your days are spent perfectly when you stay in the moment. If that means you sit in the park and watch the longboats speed by then that's perfect too. If you visit the cemetry in K'buri, and you happen to leave flowers on Bert's fathers grave, please let me know. His name was Bert Sanders too and he died in the last days of the war in august 45.
I hope you will take the train up north from K'buri, it will give you a great insight into what your grandfather did and maybe what it did to him and through him what an influence it may have had om me and in a way on you. And maybe it won't, but its a great day out.

My trip from 18 years ago is coming back to life in me from your trip out there now, I want to thank you for that, glad to hear you've met some folks and are finding your feet.
Write to you soon,
All my love,
Papa.

Nikki

Lieve Juul,

Goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat! Kan me voorstellen dat het erg wennen, zeker als je helemaal alleen bent. Maar geloof me, het komt allemaal goed! Ik ben nu nog in Cairns, vlieg maandag naar Perth! Dan even maandje of iets langer westkust. En dan kom ik je helemaal opzoeken in Vietnam, Cambodja of Thailand. Super cool. Moeten eigenlijk ff keer een skypedate regelen?

Nou geniet en tot snel!
Super dikke kus van mij

Eline

Hey lieve Jules,

Goed dat je vandaag Bangkok hebt verlaten. Er beginnen hier in NL nieuwsberichtjes binnen te komen dat het daar toch echt niet zo gezellig is ivm oppositie etc. Veel plezier in Kanchaburi. Het floating hostel is erg leuk (of was dat tenminste 12 jaar geleden :-))

Liefs,
Eline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!