Leaving Thailand... (+ message for fam. Nieuwenhuis)

- English message below -

Lieve allemaal,

Vandaag vertrek ik uit Chiang Rai, en ga ik de grens over naar Laos. In Laos ga ik vanaf morgen 3 dagen de Gibbon Experience doen, en daarna 2 dagen de Mekong rivier afzakken in een boot naar Luang Prabang, dus ik laat daarna pas weer wat van me horen waarschijnlijk!

Tot dan!

xx Julia

FOR MY ENGLISH READERS:

Dear all,

Today I leave Chiang Rai and head to the border to go to Laos. There I will go and do the Gibbon Experience for 3 days, and then I will take the slow boat down the Mekong River for 2 days to Luang Prabang.

Will the Fam. Nieuwenhuis please let me know their e-mail adress? Then I can send you some pictures later that I took of Anneke and the kids in the Lisu village. I have also spoken to our guide Kai, and I gave him some goods to bring to the family that fled Birma.

Will let you all know of my new adventures soon,

Love, Julia

Reacties

Reacties

annelies

wat doe je het toch allemaal goed.Ga zo door en geniet van je vrijheid en je nieuwe leven!
liefs
Anneliesx

bep jansen

julia.

wat doe je het allemaal makelijk en goed ga zo door meisie ik vind het knap van jou. en geniet er van. liefs van bep en gijs.

Harry Heijst

Lieve Julia, Ik heb net een deel van jouw verhalen gelezen. Nou dat is niet zo saai als aan de Prins Hendriklaan. Ik zal iets regelmatiger gaan lezen om zo in gedachten met je mee te reizen. groet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!